Llengua catalana per als alumnes de 1r i 2n d'ESO de l'escola Súnion
Hola Pep.Que tal? Com et vaig dir he entrat per visitar (nosaltres diem "xafardejar") la vostra escolaSusan (Tortosa)
Hola Pep.Que tal? Com et vaig dir he entrat per visitar (nosaltres diem "xafardejar") la vostra escola
ResponEliminaSusan (Tortosa)