dimecres, 12 de gener del 2011

QUALSEVOL NIT POT SORTIR EL SOL - JAUME SISA

1 comentari:

  1. Hola Pep.Que tal? Com et vaig dir he entrat per visitar (nosaltres diem "xafardejar") la vostra escola
    Susan (Tortosa)

    ResponElimina