dijous, 8 de maig del 2008

Sintagma verbal de Primer de Batxillerat

2 comentaris:

  1. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. l'amistat
    l'amistat entre en xavi i el noi malalt es una amistat molt profunda, ja que ho demostren en tots els actes que fa en xavier perque el noi estigui feliç abans de morir, la amistat es la base de la vida social que et fa pasar molt bons moments.

    ResponElimina