Llengua catalana

Llengua catalana per als alumnes de 1r i 2n d'ESO de l'escola Súnion

dijous, 8 de maig del 2008

Poema per memoritzar per als de 1r d'ESO

Dóna'm la mà
Pep Amargant a 7:23 1 comentari:

Sintagma verbal de Primer de Batxillerat

SlideShare | View | Upload your own
Pep Amargant a 4:17 2 comentaris:

La síl·laba

Power Point sobre els diftongs i la dièresi.
SlideShare | View | Upload your own
Pep Amargant a 3:25 2 comentaris:
‹
Inici
Visualitza la versió per a web

Dades personals

La meva foto
Visualitza el meu perfil complet
Amb la tecnologia de Blogger.