Llengua catalana

Llengua catalana per als alumnes de 1r i 2n d'ESO de l'escola Súnion

dimarts, 22 de febrer del 2011

Dictats en línia

Dictat sobre la H
Pep Amargant a 1:08 Cap comentari:
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web

Dades personals

La meva foto
Visualitza el meu perfil complet
Amb la tecnologia de Blogger.