Llengua catalana

Llengua catalana per als alumnes de 1r i 2n d'ESO de l'escola Súnion

dimecres, 19 de maig del 2010

Dictats

Dictat del verb perdre
Pep Amargant a 0:23 Cap comentari:
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web

Dades personals

La meva foto
Visualitza el meu perfil complet
Amb la tecnologia de Blogger.